Bu durumu yaşayan var mı hanımlar. Doktor bebeğimin plesantadan yeterince oksijen alamadığını beslenemediğini bu yüzden strese girdiğini ve hareket etmediğini söyledi. Ama bebeğimin gelişimi 3 hafta önde. Beslenemese nasıl 3 hafta önden gidecek aklım almadı bir türlü