Esmakkkk prolaktin degisken bir hormon dahiliyeye gidip rutin tahlil yaptırmistim cok yuksek çıktı endokrinolojiye sevk etti eğitim araştırma hastanesine gittim orda prolaktin icin daha detaylı bir test yapıldı ve gayet normal çıktı, yapan laboratuvar yapılırken ki şartlar stres veya yediklerimiz gibi etkiliyormus anlık olarak sevk ederse endokrinolojiye mutlaka eğitim araştırma hastanesine gidin en dogru sonucu o laboratuvarlar veriyor