Gebeyim15 normal zamnda sevdiginiz bişey miydi çünkü ben eksi şeyleri pek sevmem normalde ama ilk haftalar annem bana iki tane mandalina verdi çantama atmış o zamnda yeni çıkıyordu mandalina yeşil şekilde. Görünce yedim ama limon gibi ama o kadar aşkla yedim ki anlatamam çok güzel geldi asermek böyle olurmuş demknki dedim 😀 kızım olacak insallah😀