Tam 20 haftalıkken 450 Grdı.
Bugün kontrol vardı 22+4 tü ve 650 Gr dedi. Önden mi gidiyor dedi evet tüm doktorlar öyle diyor zaten de, internetten tabloya baktım 25 haftalık bebeğe 650 Gr diyor. Allah’ım 2 buçuk hafta önde bu durumda. Nasıl doğurucam diye kara kara düşünmeye başladım.
Bu haftalarda sizlerin bebişlerinin kiloları nasıldı. Gerçekten çok mu yüksek bana mı öyle geliyor?