Bugün 4ten beri karnımın alt kısmına 20-30 dakika aralıklarla sancı giriyor. Regl sancısı gibi. Şu saate kadar da devam etti. 38+6 haftamdayım. Yatar pozisyon iyi gelmiyor. Koltukta oturarak sancıları bekliyorum. Belimde bir ağrı yok. Endişe ettim. Yalancı mı gerçek mi bu sancılar? Sancı süresi de 30 saniyeyi geçiyor. Karnım sertleşiyor bir de.