Merhabalar, bir konu ile lgili danışmak istiyorum.
17+6 olduk bugün itibariyle,dün akşam karnımın sol tarafı ağrımaya başladı biraz şiddetlenince hemen uzandım bir süre ağrımaya devam etti fakat bir süre sonra geçti sabah işe gittiğimde ağrı hala devam ediyordu ara sırada olsa doktoruma gittim böbrek taşından şüphelendi üroloji doktoru ile görüştüm tahllerim yapıldı çok şükür böbrek ile ilgili bir durum değil. Doktorum dinlenmemi kendimi yormamamı söyledi. Bebeğim iyi çok şükür.
Fakat ağrım hala devam ediyor, benzerini yaşayan var mı? Sizinde ağrılarınız oluyor mu ya da oldu mu?
Çok endişeleniyorum 😞🤲🏻