Of kızlar 32+5 teyim aşırı bir psikolojik depresyona girdim galiba gündüz çalışıyorum çok bitkinin eve geliyorum hiçbirşey yapasım yok ortalığı topluyorum sanki tüm evi temizlemiş kadar yoruluyorum gece uyuyamıyorum böyle ruh gibiyim deliricem var mı benim gibi olan eşimi o kadar sevmeme rağmen dün ütü istedi istemsizce bağırdım ona normalde severek yaparım of