sevcann canım merhaba benım 37 de bırden yükselmeye başladı daha sonra gebelık kolestazı oldum 38 de bayramda acil sezeryana alındım çünkü cıddı anlamda zarar vermeye başlamıştı hatta profılıme gırıp Doğum hıkayemı okuyabılırsın orda ayrıntılı anlattım Suan 11 gunluguz