Babyym İyi akşamlar arkadaşlar ya instagramda bi sayfa var bebeqon diye hiç o sayfadan ürün aldınız mı güvenilir mi ve ürünleri nasil acaba rica etsem yardımcı olur musunuz
guzel_anne1 Babyym almadım canım ben ama kendim isimli hastane şetimi İnstagram da ASAFIN DÜKKANI diye bir sayfa var ordan yaptırdım. Tulum eldiven ve şapka olarak tercih ettim ama seçenek çok fazla + model ve renk de bakmak istetseniz eğer. Ben 3 ay önce yaptırdım 120 TL’ye
Bebekoo Babyym ben aldım kargo 15 gün sonra elime ulaştı çok beğendim kıyafetlerin yeri güzel, 12 parça 260 TL yaptırdım çok begendim ama baskı olduğu için daha yıkamadım korkuyorum baskısı gider mi acaba diye
guzel_anne1 Babyym Kalitesi gerçekten çok güzel yumuşacıkta tulumu eldiveni felan. İsmi de baskı değil işleme yaptıkları için tıkanınca felan çıkma ihtimali de yok. Bir göz at istersen sayfaya
mrs_elisah Ben daha önce uniqon dan 1 tane 10lu 1 tane de 5li set yaptırmıştım. 3lü setler şuan 89 TL ben baya memnun kaldım tavsiye ederim Jakar 3′lü Setler - Uniqon https://www.uniqon.com.tr/urun-kategori/bebek/jakar-3lu-setler/