Kizlar bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de bebek bu kadar hareketli değildi diye hatırlıyorum yani sanki karnimdan çıkacak gibi bu iyimi kötü mü bilmiyorum 24 haftaligiz bu arada o kadar hareketli ki maşallah kızım olacak Allah nasip ederse oğlumda hiç böyle hatırlamıyorum ya bilmiyorum benim gibi olanlar varmı 🥰