Deryaasn İlk gebeliğim spinal anestezi ile oldu. His etmekten kasıt olan biteni algılıyorsunuz yani ben karnıma bastırılmasını, bebeği çıkarılma anını falan hep algıladım acı asla yok ama hissediyorsunuz ne olup bittiğini garip bi an Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.