Kızlar merhaba doğum yapalı 8 gün oldu kızım şu an yanımda bu duyguların tarifi yok☺️Rabbim hepinize sağlıklı, hayırlı, kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻 40+5 e kadar ne sancım ne açılmam hiç bir belirtim olmadı. Doktorum 40+5 de sabah 10 gibi yatış verdi beni doğumhaneye aldılar hiç açılmam yoktu yeni başlıyor açılmalar dedi. Alttan ilaç koydular Rahmi uyardı açılma çoğalsın hızlansın diye. İlacın 6 saatte etki edeceğini ondan sonra açılmaların başlayacağını doğumun geceyi bulabileceğini belki ertesi güne bile olabilir dedi ilk gebelik olduğu için. Ben doğumhaneye girince annem Meryem ana otunu suya koyup duaları okudu. Doktorum bir iki kere kontrole geldi ve hızlı ilerlediğini söyledi 3 saat sonra tam açılmamın olduğunu gördü ve doktorumda ebe de çok şaşırdı. Suyumu açtılar doğum başladı vs bebeğin kalp atışları yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryene alındım hayırlısı böyleymiş bebeğim de bende gayet sağlıklıyım şükürler olsun. Ben açılmamın hızlı olmasını Meryem ana otunun etkisi olduğunu düşünüyorum. İnanarak yaparsanız bence gerçekten faydası oluyor. Merak ettikleriniz varsa bildiklerimi paylaşmak isterim ☺️