Ya ben gerçekten anlamıyorum o kadar hastalığın ilaç tedavisi var bu lanet kromozon bozukluğunun neden yok yani herkes tüp bebek yapicak maddiyata sahip değil neden bu devlet el atmıyor artık öyle olmuş ki çağın hastalığı neredeyse herkezde oluyor. Artık yoruldum ne yapicam bilmiyorum