Damla6606 ygmrzdmr bizde 39 olduk sıfır belirti allahım artık gelsin nolur diyorum hayırlısıyla bi dogsalardı 😊
Esra16 ygmrzdmr Çarşamba günü suni sanciyla dogumum baslatilcak 39+4 suan her gece rüyalarımda doğurmuş oluyorum hiç uyanasm gelmiyo 😅 aşırı heycanlı ve gerginimmm
Handeeee ygmrzdmr heyecandan değil de 2 gündür ağrıdan uyuyamıyorum 10 dk da bir e düştü artık bel ağrımın süresi bugün doktor kontrolüm var inş tez zamanda bir avazda kurtulurum:)
ygmrzdmr Damla6606 doktor kontrolunuz nezaman dı ben en son persembe gittim simdi bu persembeyi bekliyorum iple bakalim nee dicek
ygmrzdmr Esra16 çarşamba gününe birsey kalmamis allah yardimcin olsun. Suni sancı niye veriyor doktorun farķlı bir durummu var
Esra16 ygmrzdmr hayır nişan falan hic bisey yok yalanci sancilar var arada sadece bebek kakasini yaparsa suyu bulanir birde suyu azalmış dedi o yüzden sanirım carsambaya gun verdi daha fazla bekletemem dedi
Erkanur ygmrzdmr bn daha 11 im ama kontrlm var bu gün ölecem heyecandan bi aydır görmyrm ne durumda acaba 😬😬❤️
Betulll ygmrzdmr bizde 38+2 olduk 6 cm aciklik var ama gerisi yok beklemedeyim kizim ne zaman gelmek isterse 😊