Kızlar 39 haftalığız bugun kontrole gitmistim bebişimin biraz iri oldugunu normal dogum olmuycani soyledi doktorum bende neyi bekliyoruz normal olmuycaksa dedim ve yarın sabaha sezeryan icin gel dedi bende sezeryan istiyodum normal dogumdan korktugum icin suan sezeryandan da korkuyorum benim icin dua edin lutfen ❤