Bu gün kontrole gittim..
Başta bebeği sordum durumu nasıl gelişimi nasıl diye önce güzel sorun yok dedi
Sonra oruç tutabilir miyim dedim
Hayır önermiyoruz dedi
Başta normal dedi herşey için sonra şeker yüklemesi sordu yaptırmadım dedim sanırım suyu fazla bebeğin dedi
Böyle muayene olur mu böyle bir şeyi anlamıyorum ben
Sanmakla şeker yüklemesi mi yaptıracağım şimdi gerçekten ben ne kadar devlet hastanesine gitmeye çalıştıkça onlar benim burnumdan getirdi.
Ağızlarından bir şey çıkmaz ultrason görüntüsü yada bir bilgi vermek asla yok soru sorunca uflaya puflaya cevap veriyorlar bir gün birisine gerçekten çok sert çıkıcam artık.
Dahiliye doktoruna gidiyorum bacaklarım kaşıntıdan yara oldu diyorum benim alanım değil diyor diyorum ciğerlerle böbrekle alakası olamaz mı bir kan tahlili yapalım ama olmaz yok diyor. Sonuç almaya gidiyorum odasında bu gün kapalıyım diyor. Gerçekten böyleleri olduğu sürece bu sağlık hizmeti ilerlemez. Hepsi ay sonu maaşına bakıyor sana böcek gibi davranmış sen ne kadar zorlukla oraya gitmişsin arkanda çocuğunu bırakmışsın umrumda değil ki
Çok uzun oldu ama aşırı sinirliyim gerçekten 😔