Bsrnura Obur salak doktor tabiki hiç birşey vermedi dyzeltitk çizik attım dedi genislettim dedi ama ben 6 ay gebe kalamadım yapışmış heryer bide prof aynı hastanede bu gittik kadınla aynı yerdeler keşke kadına gitseydim dedim bana git dene sizde başka şey yok dedi sadece o kadar benden nie gebe kalamadım diom bide kimyasal yaşadım da o şekil bu doktoruma geçtim o bana a dan z ye en baştan hersgei yaptırdı rahîm filmi çekildim tekrar o şekil ortaya çıktı hatta filmde sadece yapisiklik çıktı ama operasyon dan bi çıktım histereskpo ile aynı anda karnımdan da girip laparoskopi yapmış odama gelip aşırı derece rahmin çok kötü dedi sol tüpüm önüne bile bağırsağım gelmiş oralar bile yapış yapışmış e dedim sizin karsi odanizdaki yaptı ameliyat dedim bisi diyemediler kurtajlar dedi yapmıştır ben kürtaj yapmıyorum dedi kadın önce ilaçla düşük yaptriom dedi ne bilim ben 3 undede özele gittim birseye bakmadılar die ameliyat eden doktor vakıf üniversitesine geçtim buraya yani dedim neyse buda yaptı ama ole seyler olmis 1 gece beni hastanede yatırdı bırakmadı cnki nabzım aşırı yüksekmiş keşke dedim adama değil sizi secseydim o dönem dedim yani kadına daha alakadar 2 ay spiral takti yapışmasın diye çıkardı aşılama yaptık beklemek istemedik yapisma olur gene diye ama tutmadı çok hasta oldum şimdi sadece multivatamin +aspirin+bide ayda 1 dediğim serumu taktiriyorum hormon kullandırdı 3 kutu ameliyat sonrası bıraktık onu divina diye idi ismi piyasa da zor buluyordum hala daha adamı karşı odasında görünce sinir gelio gidince tonla da hastası var bide bu adam kullandirmamisi