Merhaba hanımlar öncellikle Allah bütün anne adaylarının yardımcısı olsun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah dün hastaneye gittim kontrolüme doktor bana bebeğin kilosunun çok az olduğunu ve karnımın çok geride olduğunu söyledi Bir kaç kez sormama rağmen bebeğimin kilosunu söylemedi ve beni çok korkuttu apar topar başka doktora gönderdi ve gittiğim doktor bebeğin kilosu 1900 dedi ama her ihtimale karşı oda beni başka bir hastaneye sevk etti gittiğim hastanede perinatoloji bölümü olmadığı için gittim ama randevu almam gerekiyor tekrardan 33 haftaligim şuan kilosu normalmi çok endişeliyim 😔