rabiaenes98 Biz 40 +4 günlük olduk ama ne sancı var nede bebişin gelesi ya 🙄 bu durumu yaşayan var mı
Fundabshn rabiaenes98 Aynı durumu bende yaşadım canım bebek kanala inmemişti inememişti kordon dolandığı için doktorum 40+4te sezeryana aldı oysa ki o ana kadar normal doğumduk 🤗 Hayırlısı buymuş demekki sizde sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebeğinize 🤲🏻🥰
SerraveAnnesii Bende de aynıydı hiç belirti sancı yoktu. 40+5 de suni sancıyla doğumumu başlattılar doğumda bir sıkıntı oldu acil sezaryene alındım. 41e kadar bekletiyor galiba doktorlar. Doktorunuz bir şey demedi mi
sema_mom Benimde 41+3 falandı doğum yaptığım da. Her gün nst ye bağladılar en son çocuk sıkıntıya girmesin diye mecburi sezeryan oldum.