Kızlar bende yeni öğrendim bileniniz mutlaka vardır yinede bilmeyen hamişleri bilgilendirmek istedim. Ben tiroid ilacı kullanıyorum sabahları ekstradan Demir ilacı içmemiz gerekiyor haliyle ikisini bir almamak gerekiyormuş emilimi azalıyormuş ilaçların. Bilirsiniz tiroid değerleri sabit olmalı bebeğin sağlığı için çok yüksek veya düşük olması iyi değil. Bu yüzden söylemek istedim size ilaçları aynı anda alanınız var ise DOKTORUNUZA DANIŞIN YİNE DE her gebelik bir olmuyo haliyle ✨