Kızlar annem bugün Bi kadın gördüm karnını siyah ip ile dikmişlerdi dedi sezeryan olmuş annem yengemin doğumunda yanında refakatçi ydide orada görmüş. Ama kadında yapıştırma yapılıcak diye biliyormuş sanırım. Annem belki doktor dan doktor a değişiyordur dedi bende korktum ya çam sakura şehir hastanesi nde doğum yapıcam orada doğum yapanlar yapıştırma yapıldı diyorlar ama ayy bilmiyorum ya böyle tecrübesiz birine denk gelirsem. Artık iple dikiş varmı ya ne gibi durumda iple dikiyorlar 2 gün sonra sezeryan doğumum var strese girdim valla 😬