Aak1210 Kızlar 38+5 deyim hiçbir belirtim yok bebek dönmüş kafası baya aşağıda dedi doktorum fakat sancı açılma vs yok bu şekilde olup bir anda doğuma giden var mı artık sabrim tükendi gelsin artık😂
musayakub Aak1210 ben :) oglumda 38 hafta 3 gunluktu sabah 7 de sanci.ile uyandim 9 da dogum olmustu hastaneye zar zor yetistik sancilar bir andq baslayip bir anda sıklaştı
Aak1210 musayakub ayy hadi inşallah her gün şunu yaşama umuduyla güne başlıyorum son günler insan heyecanla bekliyor ya her an birşey olsa doğum başlasa artık diye bakiyor😂
musayakub Aak1210 evt son gunler haftalar zor geciyor ya…bende 35. haftamdayim ama bian once boyle 38 filan goreyim diyorum bak az kalmis senin sabret bakalim :) gecer gelir
Aak1210 musayakub doğru canım mecbur artık keyfini bekliyoruz bebişin 😀hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah 🤗