Eda07ytkn Pelin0618 instagram dan alışveriş yapıyorum genelde @rokokobebek sayfasında yaptırdım hastane çıkışımızı🥰 ürünleri güzel kaliteli işlemesi de çok güzeldi tavsiye ederim 😎
guzel_anne1 Pelin0618 asafın dükkanı diye İnstagram bir sayfa var canım ben orda yaptırdım tulum eldiven ve şapka olarak istediğin model renk çalışıyorlar ve ürünlerin yeri çok güzel geldi. Bakmak istersen 120 ye yaptırdım
SevcanBal Pelin0618 bende sedefnakisevine sipariş verdim bekliyorum güvenilir sayfa daha önce farklı bir işle kendileriyle görüşürdüm birde bu işle uğraşıyorlar o yüzden güven konusunda öneririm öncelikle hemde 10 lu hastane çıkışı battaniye dahil artı olarak yastık ekledim 450 TL 😊
burcaktufenk Bebeqon instagram hesabından veya bebeqon’un sitesinden bakın uygun fiyatlı ve memnun kaldım
Babyym Yigitinannesiyim gercekten güvenilir mi ben de yaptırmak istiyorum ve araştırıyorum şuan bulamadım uygun güvenilir yer
Pelin0618 Evet biliyorum bebeqon da aslında ben elnakışı bileyler istiyorum. Bi kaç instagram sayfası var aklıma yatan ama çok pahalılar. Bi de oladar para verip hayal kırıklığına uğramak istemedim🥺
Tgbak Pelin0618 daha önce doğumun da yaptırmıştım instegramda Gökkuşağı tasarımı diye bir sayfa var memnun kaldım ama bu doğumunda da annem bebeğimin ismini nakışlı tulumuna şapkasını kendi yapacak makinede Annem yapmasaydı yine o siteye yaptirirdim
Ceycey4155 Pelin0618 baby_nisantashe ben bu sayfadan yaptırdım o kadar memnun kaldım ki her aşamayı her detayı benimle paylaşıp isteklerim doğrultusunda hazırladılar. Kargoyu yollarken ufak bir hediye de eklemişler çok memnun kaldım.
lacoccinella Pelin0618 babydesignworld bu sayfaya yaptırdım ben yumuşacık kumaşı var bi bakın isterseniz 🤗
Bussra19 Pelin0618 ben instagram da stellababy kullanıcısına yaptırıyorum henüz gelmedi ama bence urunlerine bir göz atın cok tatlılar siparişim gelince de unutmazsam resmini atarım buraya 😇
Pelin0618 Aa benim de baktığım sayfalardan birtanesi o. Fiyatları diğer sayfalara göre daha makul sanki. O nedenle açıkçası biraz tereddüt ettim ama🤭 Ne aldınız siz?
minikmucizem7_ Pelin0618 İnstegramda butikbebecik diye bir sayfa var orada yaptırdım çokda güzel geldi yumuşacık 11 Li hastene çıkışı 259 TL ödedim .
Pelin0618 Bi de ilgili olmalı sayfa bi sayfaya yaptıracaktım ama bırakın ilgiyi cevap alabilirseniz aşkolsun😩
Eda07ytkn Pelin0618 evet bide böyle durum var coğu sayfa sipariş doldu diye fiyat bilgisi bile vermiyor her ay zam yapıldığı için ürünlere veremiyor herhalde 😶🙄
Eda07ytkn Pelin0618 rokoko bebek el nakışı ve makina nakışı var.ilgili bi sayfaydı tavsiye ediyorum.güvenebilirsiniz 🥰 10lu set aldım ben bide takı yastığı 🥰🥰resim atarım müsait olunca
minikmucizem7_ Pelin0618 evet canım baskı yapıyor ama böyle dışarda satılan kıyafet baskısı gibi değil yıkadım ütüledim ve sanki kumaşla birleşik gibi öyle elini sürünce kağıtımsı veya baskı yapışkanlığı yok .
Pelin0618 Babyym isim vermek doğru olur mu bilemedim ama çok sayfa var öyle ya. Bi sürü sayfaya mesaj attım. Bir iki tanesi çok geç yanıtladı bir ikisi hiç dönmedi😢