Arkadaşlar merhaba. 34 haftalık hamileyim şu an. 4 aydan itibaren vitamin takviyesi alacaktım alerji yaptı. Mecburen bırakmak zorunda kaldım. Balık yağı kullanamadım hiç ve bu hala beni çok rahatsız ediyor acaba kullanmamam bi sorun olur mu diye. Sizce bebeğe zararı olur mu balık yağı takviyesi alamamanın 😞