gamzecee Kızlar karantinam salı bitti cuma günü doktor randevum var ve şeker yüklemesi yaptırmayı düşünüyorum böyle covid sonrası hemen şeker yüklemesi yaptıran var mı
Galadriell gamzecee evet ben yaptırdım negatif çıktığımın ertesi günü, çok şükür şeker çıkmadı bende.
gamzecee Galadriell yaa çok iyi bende korkuyorum sonuçta zaten bağışıklık düşük Birsen’de şekere yüklenmek olurmu diye yine doktora soracak ama merak ettim