KaranimM1 geçmiş olsun canım benim ilk çocuğum da küvezde kaldı lakin farklı sebeplerden dolayı enfeksiyon vardı, bu süreçte sakin pozitif olman gerek, bebeğin iyileşip yanına gelecek inşallah, şimdiden düşünüp stres olma derim, olumlu düşün inşallah hiç kuveze gerek kalmaz…