Ayse254 37de başladım düzenli yürüyüş pilates ve egzersizlere acaba geç mi kaldım çatı muayenesinde doktor uygunsun dedi ama normal doğum için hiçbir şey yapmıyordum daha gelen giden yok bakalım küçük hanım bekletecek galiba 🐣
Bebiscann Ayse254 daha erken zaten canım, hiçbir şey için geç değil, devam et, sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Sgnn Ayse254 sumo squat etkiliymiş bende ona başladım. Hurma yiyorum bakalım bizde beklemedeyiz. Bana 10 gün içinde demişti 10 gün geçti ne gelen var ne giden 37+5
Ayse254 Bebiscann ben de 37den önce korktum biraz ama doktor daha doğum yakın değil dedi ben de başladım egzersizlere 😊