Merhaba bir saat önce idrar testi sonucu pozitif çıktı. 15 gün gecikti reglim. Giden haftalar da test yapmıştım tek çizgi çıkmıştı. Yarın doktor kontrolüne gideceğim ama o kadar tuhafım ki işe 6 ay oldu Başlayalı ilk bebeğim 18 aylık. Eşim KPSS’ye hazırlanıyor çalışmıyor şuan. Aşırı tuhaf bir haldeyim. Benim gibi olan var mı? İlk doktorum aşkın hocaydı şuan ona gitmem imkansız maddi durumum izin vermez ki ilk bebeğimin daha hastane kredisi bitmedi 😞 doktor öneriniz varsa alırım. Ankara’ dan selamlar…