Merhaba arkadaşlar şuan 19+1 günlük hamileyim şükür hamileliğimde bir sorun yok bebişim gayet iyi çok şükür 🤲🏼 bugün doktor kontrolümüz vardı hersey yolunda bende birkaç gündür geceleri aşırı derecede bana nefes aldırmayan bir kalp ağrısı var. Hatta dün gece neredeyse kendimi kaybedecektim gece uykum da oldu. Eşimi falan kaldırdım aşırı koktum biraz önce yine hafif yokladı. Doktoruma sordum bebekten dolayı normalde bu tarz olurmuş ama şuan için bebek kalp ağrısı yapmaz bunun için erken dedi. Kalp için randevu Alıcam ama o güne kadar nolur bilmiyorum aşırı endişeliyim 2. Gebeliğim ve ilkinde de olmuştu ama ilerleyen haftalarda olmuştu. Bu durumu bu haftalarda yaşayan var mı acaba bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız bu gece de tekrarlamasından çok korkuyorum aşırı siddetli oluyor. Nefes bile alamıyorum kımıldayayamıyorum bile 😔