34+4ten selamlar 🧚🏻♀️
Bel ağrısı+pelvis kemiği ağrısı+ yatakta sağa sola dönememe+ Minnoş kızçemin kaburgama ayaklarıyla vurması 😂 + hemen yorulma + nefes nefese kalma
Daha var da yazmıyorum,
ah ah annelerin hakkı gerçekten ödenmezmiş bu daha başlangıç bakalım minnoşlar gelince bizi neler bekliyor. Assla şikayetçi değilim hamd olsun halimize, zor süreç evet ama her anı dünyalara bedel hele güçlenmiş tekmeleriii🤍 az bi zaman kaldı kavuşmaya🤲🏻
Alışveriş işi tamam sayılır bi kaç eksik dışında ama daha hastane çantamız bile hazır değil üşengeçlikten hazırlama aşamasına geçemedim🙊🤭😂😂