minissannee Kızlar sabahta paylaşmıştım. Beta pazartesi 4.3 bugün yani iki gün sonra 7.5 çıktı internetten baktığım kadarıyla geneli kimyasal gebelik yazıyor var mı böyle olup sağlıklı gebelik geçiren lütfen biseyler yazın 😔
Beyzatuncer minissannee yükselmemiş canım malesef gebelik durumu olmuyor. Rabbim en kısa zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin
Birgul minissannee 2 katı artması gerekir yani 8.6 olması lazım 7.5 olmuş bence 2 gün sonra bi daha kan verim ona göre ki artışa bakın. %60 artış yetiyor sanırım artış kötü değil gibi.
minissannee Beyzatuncer adetime de 3 gün var tesadüfen öğrendim ama yine de artış az bilmiyorum çok üzüldüm umarım kötü bir durum yoktur
minissannee Birgul aslında adetime daha 3 gün var ben acile baş dönmesi istifra ile gittim tesadüfen bakıldı ama yine de artması gerekirdi çok üzüldüm
M_erve minissannee canım bu konuda hic bir bilgim yok hatta kendi durumum ile alakalı dolanırken gördüm bende bugun tahlil verdim 9.08 çıktı ne anlama geliyor bilmiyorum ama bebeğin seninle birliktedir insallah
dezgi minissannee canim 2 kati olması bekleniyor seninkide en azından %60 yakalamış bence üzülmek için erken içini ferah tut dua et inşallah sağlıklı bir gebeliktir 🙏
minissannee dezgi amiin daha adetime de var tesadüfen öğrendim ama yine de artış az inşallah kötü bir durum yoktur
Deletedmom7373700 minissannee biraz daha sabredin bence adetiniz en azndan bi kaç gün geciksin ben 9 gün gecikme ile gittim onda Bile 211 çıktı betam azıcık daha sabredin çok zor ama en azından moralimiz bozulmaz inşallah gönlünüzce olur her şey
Beyzatuncer minissannee inşallah biraz daha bekleyip tekrar verin inşallah güzel sonuç alırsın yeni olduğu İÇİN düşük çıkıyor olabilir canım Rabbim hayırlısıyla güzel sonuç almayı nasip etsin
Annesininportakali53 minissannee hemen canını sıkma kuzum ve kendini yıpratma kan vererek bekle adetin geçsin öyle kan ver herkesin beta si bir değil belki adetin geçtikten sonra hızla artacak
minissannee Annesininportakali53 içimi ferahlattiniz çok sağ olun pazartesiyi bekleyeceğim günümde geçmiş olacak inşallah güzel sonuç alırım 🤲
minissannee Deletedmom7373700 herkesin farklı demekki çok üzülmüştüm ama sağ olun okudukça biraz olsun içim rahatladı
Mylifebebis minissannee moralini bozma benim de 7 şubat bhcg 5 ti 21 şubat 46 24 şubat 244 28 şubat 1486 Ve şuan 9 haftalık olduk çok sağlıklı bir gebelik geçiriyorum Sen Dua nı et Allah a bırak gerisini
minissannee Mylifebebis peki bu süreçte doktorunuz size kimyasal gebelik olabilir vs dedi mi masallah hepte güzel gitsin gebeliğiniz ilaç gibi geldi yazdıklarınızı okumak Allah razı olsun
nrsen minissannee en az %60 yükselmesi gerekiyo . Nerdeyse 2 katına gelmiş zaten. Erken öğrenince ilk ay stresle geçiyor işte. İçini ferah tut . Yükselmiş Allahın izniyle böyle de yükselerek devam eder 😘
Annesininportakali53 minissannee inşallah canım dualarım seninle ama pazartesiye kadar stres yapma akışına bırak stres bazı şeyleri engelleyebiliyor inşallah güzel sonuçlarla geleceksin🥰🌸🤲