Sevdaaa Emzirmeye her uyandığımda özellikle boyun kısmına doğru sırtım ter içinde oluyor ve dokundugumda omuzlarım falan buz gibi.Yastigim falanda hep ıslanıyor.Ustumu mutlaka degistiriyorum ama üşüyorum.Normalde olan bi durum degil evim Istanbulun sicagina ragmen bunaltici insanı terletecek bi ev degil cunku.Boyle terleyen var mi benim gibi.
seymen Sevdaaa Ben de aynen bahsettiğin gibiyim. Özellikle sabaha karşı bu saatler. Lohusalıkla mı alakalıymış o. O kadar uzun zamandır terliyorum ki ben artık bir nedene bağlamayı bıraktım.