Imasleeper Doruk74 bende aynı postu açmıştım, doktora gittim makat gelişti….bir gün sonra başka sebepten yine doktora gittim orda yinw baktı bu sefer baş geliş olmuş sürekli dönüyor yani o haftalarda
Rukiye05 Doruk74 sürekli bu postları okuyorum bende 30 haftaya gireceğim ama benimde makat geliş, erken diyorlar ama doktor dönmeyedebilir kendini buna hazırla dedi korkuyorum 😢
Melek1111 Doruk74 38+4 te döndü bebeğim makat gelişti sezeryan günü almıştık iptal oldu .34 te ve 36 da da dönmüştü bir öyle bir böyle valla stresten patlıyorum.Son ana kadar dönebiliyor.3 kilonun üzerindeydi kilosu da zayıf değildi nasıl döndü bilmem
Bebek-C Benim doktorum 36. haftaya kadar dönebilir. O zamana kadar dönmezse o zaman düşünürüz dedi. Çok kafaya takmayın şu an erken daha. Hayırlısı neyse o olsun.
Fadmet Melek1111 ne kadar çok var ters duran bebiş, ben de 36 da gittiğimde tersti. Şimdi siz 38 de döndü deyince neden olmasın diye düşünmeye başladım