Zeyzeyp anneningunlugu1 yani canım ayaklarıyla önü kapalı göstermemiş ama hep derler ya genellikle göstermiyorsa kız derler Yani yoksa göremediğim icn bi tahmin edemedim rabbim gönlünüze göre versin diyim
anneningunlugu1 beyzanuruzumcu8087 goggle fotoğraf yükle yazıyorum en üstte çıkana tıklayıp yüklüyorum daha sonra koplayalayıp buraya yapıştırıyorum
3babymom anneningunlugu1 kız bebek genelde geç gosterir derler tabi bu bebeğin pozisyonuna ve doktorun tecrübeli olmasına da bağlı bazı kizlar da erken haftada belli oluyo
Ipeksari57 anneningunlugu1 Hayırlısı olur inşallah kızlar nazlı olur derler tez zamanda gösterir inşallah kendisini
Anneoluyorumbenn anneningunlugu1 ay tatlım ben 18+6 oldum bnmkinin cinsiyeti de belli değil 😂 göstermiyor
anneningunlugu1 Zeyzeyp amiiin inşallahh valla hiç görünmedi bişey sürekli hareket halindeydi aslında 😅
dalbebek Banada tahmin yaparmisiniz teyzelerim 11 haftalıktim burada ❤️ https://imgyukle.com/i/E4ZWyf
Ogrtbusra Anneoluyorumbenn senin ki baya nazlıymış 😊 çok merak ediyo ya insan ikiye ayrılırdım ben heralde 😁