Gunesinannesi Kızlar gece 00.30dan beri felaket bir bel ve kasığa vuran sancı çekiyorum şimdi doktorumu aradık 4 dakikaya inince gel dedi ortalama 7 8 dakikada 1 vuruyor nolur dua edin kolay dogum yapayım sağlıkla kucagıma alim yavrumu 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Gunesinannesi AsliTuranSenkaya Hayirli haberlerinizi bekliyoruz oyleyse kizlar😍 allah kolaylik versin saglikli dogumlariniz olur insallah. 💕
mervec AsliTuranSenkaya Gunesinannesi ucumuzde aynı durumdaymışız kızlar benimde 10 dk da bir gelmeye başladı hakkımızda hayırlısı olsun inşallah benim nisanım da dun gece gelmişti
AsliTuranSenkaya Aynı durumdayız bende 00.00 dan beri sancı çekiyorum 7 8 dakkada bir geliyor ve nişanımda geldi rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah
mercimek1994 Kızlar bizlere de haber vermeyi unutmayın 😍😍😍 Kolay doğum rabbim nasip eder inş hayırlısı ile alın bebeişleriniizi kucağınıza 😘😘😘😘
AsliTuranSenkaya mervec n’aptınız kızlar ben hastanedeyim 2,5 cm açılmam var bekliyorum çok sıkıcı maalesef bi an önce doğurmak istiyorum Allah’ın izniyle
mervec AsliTuranSenkaya kuzu bende 3 4 cm ilr yatisim yapıldı sancılarımı çekiyorum inşallah hayırlı sağlıklı doğururuz canım
Tarcininannesi RABBim hepinizin yardımcısı olsun,,hayırla sağlıkla kavuşun inşALLAH evlatlarınıza, darısı başımıza son 23 gün:)))
Handeeee Benimde geceden 10 dk da 1 belime vuran çok şiddetli ağrım var doktora gideceğim bakalım ne diyecek :( pembemsi akıntı da geldi gece korkuyorum :(
Yaremmm Gunesinannesi allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıkla büyütmeniz dileğiyle🤗nasıl geçti doğumunuz anlatır mısınız?