Eğer akıntınız yeşil veya sarımsı ise kontrol olun kızlar 🙏🙏 ben çok üzerine düşmedim ara ara oluyor diye. Bu sabah 39 ateşle acillik oldum🙄 önce koronadan suphelendik. Ama negatif. İdrarda enfeksiyon bulundu dedi oradaki doktor. Bir kaynayan ilaç verdi. Kendi doktorum ile de iletişim halindeyim. Hala ateşim yüksek üşüme de var. Bize de dua edin olur mu çok korktum 🥺🥺🙏💕💜