Sehenz günde en fazla dört tablet içilebilir. Reçete de de yazıyor zaten okursanız . İlk iki tane gece kullandım işe yaramadı . Daha sonra bir sabah iki gece kullandım oda işe yaramadı . Doktorum en sonunda bir sabah bir öğleden sonra iki de gece iç demişti . Öğleden sonra içmeyi hep unuttum . Oda iki sabah iki gece iç ise yarıyorsa dedi öyle devam ettim ☺️ ilacı içmedigim zaman hiç bir sorun yaşamıyorum aslında alışkanlık falan yapmadı bende . İki gündür gece bir tane içip yattım hiç bir sorun yaşamadım. Sanırım artık bırakma zamanı gelmiş herhangi bir bulantı kusma yok çok şükür 🤭