Bulantı ve kusma şikayeti olanlarda ilginç bi durum farkettim bende bulantı kusma bi ara geçiyo sonra yine başlıo . Geçtiği dönemlerde foruma girdiğimde bulantı şikayetli başlık çok nadir görüyorum , bulantım olduğu zamanlardada çok fazla . Sanki aynı anda herkeste oluyormuş gibi 2 gündür aşırı bulantım var ve sanki bu aralar herkeste artmış durumda . 12+3 haftalık bu arada ve hala geçmedi 😔