Esmay inşallah hamilelik belirtisidir cnm , benim geçen ay hiç olmadığı kadar çok değişik göğüs ağrım oldu, hatta gece yatarken kollarım değince bile acıyordu, daha önce hiç böyle olmadı dedim , ama yokmuş adet oldum. Bu ay anladım ki tek belirti adet gecikmesi, diğerleri adetle bire bir aynı, boşuna yıpratıyoruz kendimizi, senin inşallah vardır, ben artık belirti takip etmemeye karar verdim