Yasemincee26 canım kimyasal olmuşsun, yoğun kanama yani regl olur gibi kanaman oldu ise ve koyu renkli gayet kan rengiyse kimyasaldır o, bende yaşadım. O kasık ağrısı batma falan da yapar bilgin olsun , geç regl olmaktan kaynaklı, tekrar hamile kalabilirsin hemen Yani bunu adet olmuşsun gibi düşün .