babylove_06 Arkadaşlar merhaba Yarın Ankara şehir hastanesinde randevum var , 39. Haftamdayım , henüz çatı muayenesi vs yapılmadı. Yarın gittiğimde çatı muayenesi ve nst bağlama yapılır mı , şehir hastanesinden muayene olup yardımcı olabilecek arkadaş var mı
Ipeginannesi01 babylove_06 bende yarın 39 oluyorum 2 haftadır nstye giriyorum ama çatı muayenesi yapılmadı daha yarın benimde randevum var belki yapilir
Heymoms babylove_06 bende orda muayene oluyorum yarın benimde randevum var ben ilk nstyi 33 haftamda olmuştum
Ipeginannesi01 babylove_06 sizde doğuma dair bı belirti varmı ben çok rahatım ağrı sancı hicbisey yok daha çok zamanı varmış gibi
babylove_06 FHKK Normalde Kızılcahamam da muayene oldum hep ama şehir hastanesinde doğum yapacağım için ara ara oraya da muayene oldum , ilk ve tek nst 36. Haftamda Kızılcahamam da bağladılar
Sinemmmmm58 Kbrra ben suan 31 haftaligim bugun gittim 1 ay sonra gel tekrar nst ye baslicaz dedi yani 35 36 gibi basliyorlar sanirim
Ipeginannesi01 Fdnozc babylove_06 memnun kaldığım bı kaç doktor var randevu buldukça onlara alıyorum. Maalesef tek bir doktor bakmıyor hamileliğin boyunca siz genelde kime gidiyorsunuz
babylove_06 Ipeginannesi01 bende aynı sizin gibi kime bulursam , bugün ki randevum Fatma Salih hanıma
babylove_06 Ipeginannesi01 bende de yok tabi kasıklarıma ara ara ağrı giriyor belime de öyle ama a bebek geliyor dedirten bir ağrı değil , bakalım beklemedeyim nasıl hissettirecek kendini 😂