Kızlar 30 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde 29 haftada başlamıştı suan 28 haftalıkken başladı doktorum magnezyum başlattı ama yinede kasılmam oluyor ha doğum yapacak şekilde değil yarım saatte bir filan oluyor ama ilkinde de böyle böyle artmıştı kasılmalar önce 50 70 80 derken 123 e kadar gördüm nst de ve doktorum nst ye dahi bağlamadı kaç çıkıyor diye sadece yalancı sancı olur dedi hatta dün kontrole gittim o esnafa kasıldı söyledim hani içiyorum magnezyum ama yine oluyor diye yalancı sancılar olur bu haftada diyor tamam da magnezyumun bunu önlemesi gerekmiyor mu nst ye girmediğim için ne derece kasılıyor bilmiyorum da sizinde böyle magnezyuma rağmen kasılma oluyor mu