23.haftadayım üç haftadır bebek kasıkta toplanıyor ve sertlik yapıyor halsizleşiyorum rahatsız ediyor. Üç gündür de tekmeleri zayıfladı sadece kasıkta çok aşağıda hisseder oldum. Bugün doktora gittim. Bebek ters duruyor, rahme oturmuş poposunu yerleştirmiş ve ayaklarını toplamış kendine doğru ittiriyor. Progestan verdi doktorum. Benim gibi bu haftalarda böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?