Miniginannesi-0104 daha çok varmış canım ben sözde 32. Haftada hazırlayacaktım ama üşendim 36. Haftada hazırladım ☺️ Bence çok abartılı bişey götürmeyin bebek için kıyafet az olmasın ☺️ Zaten 1 gece kalınıyor kaçtane gecelik götürdüm de giyinemedim fotoğraf bile çekinemedik sıkıntılıydı biraz :)