Yapay kulak zarı yapıldığı için ıkınma esnasında oluşan basıncın kulak zarını tekrar delebilme ihtimali var. Kulak doktorum üç sene yüksek basınç içeren aktivitelerden uzak durmami söylemişti öncesinde paraşüt,uçağa binmek,yüksek rakımlı yerlere çıkmak vb. 31.haftamdayim KBB doktoruna da henüz tekrar gidemedim. Bu durumu başka yaşayan var mı diye merak ediyorum açıkçası