kbraMutlu her binişinizde haftanızın yazdığı güncel rapor olması gerekiyor diye biliyorum bineceğim gün rapor almama rağmen haftanız yazmıyor diye revirden tekrar rapor aldıttırmışlardı bana her havayolu firması farklıdır tabi ama belli olmuyor aradığımızda da mesela 32 ye kadar rapor istemiyoruz demişlerdi biz gene de almıştık ona rağmen bu sorunu yaşadık