Merhabalar ben 33 haftalık hamileyim bende reaktif Hipoglisemi çıktı hamileliğimde ,devamlı şekerim düşüyor ..sık sık az besleniyorum ..fakat son günlerde tokluk 1.saat şekerim 153 -155 civarı cıkıyor ..bu değer çok mı yüksek acaba 😔bebeğime zarar verir mi ki 😔akşamları ağır yemek yediğimde böyle oluyır sanırım ..artık akşam hafif yemem lazım 😔