Bana ilk hamileligimde mesaj gelmişti ama bilmediğim ve anlamadigim için hiç ilgilenmedim saglik ocagi da hic bilgi vermedi bu hamilelikte de fırsat olmadi zaten çalışıyordum 1 ay oldu ücretli izne çıkalı şuan 9. Ayıma girdim sadece 7. Ayda mi veriliyor