Kefir prebiyotik içecek olduğu için süt içmekten daha faydalı , doktorum bana içmemi önerdi , çilekli olanda gerçek çilek değil meyyve aroması bulunuyor.Ben evde kendim yapıyorum , tatlanması için pekmezle ya da rondoda cekilmiş meyveyle tadlandırmak daha iyi olur , mümkünse evde yapın evde yaptığınızın tadı markettekiler gibi ekşi olmuyor daha güzel