Akşam saatlerinde avuç içi kadar kanamam oldu hemen hastaneye gittim.Doktor pozisyon değişikliğinden olabilir dedi nst de sancı çıkmadı,açıklık yok dedi ama progestan diye bir ilaç verdi. Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye 😭😭